رویدادها آرشیو خبر ها
راه طولانـی در پیـش اسـت

راه طولانـی در پیـش اسـت

کلودیو مارکیزیو هافبک ملی پوش یوونتوس که پس از مصدومیـت دوباره در حال تبدیل شده به بازیکن کلیدی برای یووه است از جدال برای قهرمانی در ایتالیا و بازگشـت به ترکیب آتزوری می گوید .

" ما می خواهیم بازی های ملی را هم پیروز باشیم. من در زمان مصدومیت بازی هایی را از دست دادم اما در حال حاضر من کاملا بهبود یافته ام و آماده شدم و می خواهم به تیم ملی بازگردم "

" ما با پرندلی رشد بسیاری کردیم. ما در طول 3 سال با او چیزهای واقعا خوبی را هم در زمین و هم خارج از آن انجام دادیم. فردا ما می خواهیم که برنده باشیم. حتی با اینکه صعود ما قطعی شده اما ما می خواهیم که یک احساس خوب را ایجاد کنیم زیرا ما یم گروه آماده و منسجم هستیم "

پرندلی در یوونتوس ؟

" شما آینده را هرگز نمی دانید . ممکن اسـت روزی راه ها دوباره او را به کار در یووه برگرداند "

پل پوگبا ؟

" او یک استعداد فوق العاده است. و با نمایشی که در فصل قبل داشت ارزش و پتانسیل خود را به طور کامل نشان داد . من فکر می کنم که او مدت طولانی در یوونتوس خواهد ماند "

" من صحبت های رئیس آنیلی را در مورد او شنیدم . من بار دیگر تکرار می کنم که امیـدوارم او به مدت طولانی در یووه بماند و کاملا با تورین وقـف پیدا کند . او هنوز برای پیشرفـت کردن فرصت زیادی دارد "

انجام بازی های بدون تماشاگر و محدود کردن تماشاگران ( آشوبگران ) ؟

" من فکر می کنم که بیشتر مردم خوب هستند و تنها برای لذت بردن از فوتبال و حمایت از تیم خود به ورزشگاه می آیند . اما این همان چیزی است که مربی هم به آن تاکید کرد , این اتفاق ها بازتاب خوبی در خارج از کشور برای ما نخواهد داشت "

دانـمارک ؟

" من به نفرات آن ها نگاه کردم و خوشبختانه آن ها دروازه بان نورشلند و یا کپنهاگن را ندارند ! اما گذشته از شوخی دانمارک قهرمان های زیادی در سطح اروپا در اختیار دارد و مقابله با آن ها دشوار خواهد بود. همانطور که بازی ما ( یوونتوس ) در لیگ قهرمانان نیز مقابل نورشلند و کپنهاگن آسان نبود و البته ما در هر 2 بازی بسیار بدشانـس هم بودیم . آن ها بهترین نمایش خود را خواهند داشت مانند هر زمان دیگری که مقابل ایتالیا قرار گرفتند "

قهرمانی ؟

" عملکرد ما بد نبوده . اما حقیقت این اسـت که رم همه چیز را بدست آورده تا کنون و صدر جدول را در اختیار دارد . اما ما نیز خیلی خوب عمل می کنیم و البته راه قهرمانی هنوز بسیـار طولانی اسـت "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: